LO As unique as a snowflake

Ačkoliv to při pohledu z okna nevypadá, venku máme zimu. A proto jsou všude zimní výzvy. Já jsem si jako první vybrala výzvu od Lemoncraft.
It doesn´t look that way, but we have winter here. And winter challenges are everywhere. As my first challenge, I took the one from Lemoncraft.


Lemoncraft challenge



 Hodně jsem si hrála s mixedmedii na pozadí stránky. Použila jsem spoustu materiálu od DailyART- sněhovou pastu, krakelovací pastu, pískovou texturu a samozřejmě gesso, barevné spreje a patinu na chipboardy.
I was playing a lot with mixedmedia on my background. I used lots of materials from DailyART- snow paste, crackle paint, sand texture and of course gesso, colour sprays and patina for chipboards.


Použila jsem nádhernou kolekci Violet silence a použila jsem pouze béžové papíry a vytvořila jsem si vlastní krajkové rozetky.
I used beautiful Violet silence collection and I used only beige papers and I made my own lace rozettes.



Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

  1. It's beautiful! Such delicate winter!
    Thank you for joining the Lemoncraft challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. So beautiful and tender! just amazing!
    Thank you for joining the LemonCraft challenge!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat