Art journal- Dreamer of dreams

Dnes je můj první den jako členka egoCRAFT.pl design teamu :)
Hello, today is my first inspiration day for egoCRAFT.pl design team :)

Vytvořila jsem stránku v art journalu.
I created art journal page.


Nejprve jsem vytvořila z proužků papírů a gázy první vrstvu, na kterou jsem přes krásnou šablonu vloček vytvořila další texturu, a potom jsem přidala ecoline barvičky.

I used paper stripes and gauze to make first layer, after that I made snowflakes with our amazing stencil and after I used ecoline colours to added some colours to background.


Použila jsem také korálky a mikroperle od Finnabair.
I also used clear beads and silver micropearls from Finnabair.


Na dozdobení jsem si vybrala chipboardy sněhových vloček, které jsem dozdobila pomocí bílého dekoračního písku. Nakonec jsem přidala nápis: dreamer of dreams.

To decorated page I choose chipboard snowflakes and I covered up them with white decorated sand. At the end I added sentiment: dreamer of dreams.


PRODUCTS FROM EGOCRAFT.PL





Have a great day 
Michaela- MS Design

Komentáře