ATC Summer romance

Prázdniny jsou téměř ve své polovině (!) a já mám pro Vás dnes trochu jiný článek :) 
Na začátek trochu teorie. Asi jste si již všimli, že ráda tvořím ATC. Ovšem stále se ozývají hlasy, že nevíte, co to vlastně je... tak si to pojďme dnes názorně vysvětlit... I s ukázkou.



ATC neboli Artist trading card jsou kartičky velikosti 2,5 x 3,5", většinou vytvořené v sérii na určité téma. Na zadní stranu kartičky je dobré vždy napsat své jméno nebo přezdívku, mail, název série a číslo kartičky ze série, datum výroby a třeba i blog. 


Je jedno, jestli tvoříte mixed media, simple and clean nebo jenom kreslíte. Každá kartička si svého majitele najde. Já například tvořím kartičky v sérii po 6 kusech, jeden kus si nechám ve svém albu a zbylých 5 kousků nabídnu k výměně. Existují i různé stránky, kde se výměny pořádají pravidelně.




Když se s někým dohodnete na výměně, pošlete mu kartičku v obálce, většinou s nějakým drobným materiálem jako dárečkem. A tak si tvoříte vlastní album, plné krásných, originálních kousků z celého světa. Já už mám doma kartičky z ČR, Slovenska, Finka, Polska, ale i Ameriky :)


Album Vám stačí úplně obyčejný pořadač z papírnictví a obaly jsou stejné jako na hokejové kartičky. Samozřejmě, pokud se vám chce investovat do klasického scrap alba, také je to možnost. Vlastní invenci se také meze nekladou... :)

Jako ukázku jsem pro Vás dnes nachystala sérii ATC kartiček Summer romance a budu moc ráda, když se někdo přidá a kartičku si se mnou vymění :)


Použila jsem nádhernou květinovou sadu papírů As If In a Dream 2 od Galeria Papieru, ze které jsem si vystříhala různé visačky, stejné velikosti. Na tu nejvýraznější visačku jsem použila růžový provázek. Kartička je v podstatě velmi jednoduchá, pouze jsem visačky navrstvila na sebe. Přidala jsem chipboardy, drobná kvítka, nápisy a nakonec jsem přidala pár cákanců Ecoline barvičkami.

Tak co vy na to? Neláká Vás to zkusit si nějakou kartičku vytvořit?
Mám poslední 2 kartičky na výměnu! :)

Komentáře