Papergarden- Modrá inspirace

Miluju modrou barvu! Po růžové a fialové je to v mém kreativním světě jedna z dalších mých oblíbených :) Proto když jsem viděla modrou paletku, jásala jsem. 





Dnes Vám tedy ukáži 3 přání, na která jsem se snažila použít stejný materiál v různých variantách a každé přání je pro jinou příležitost.


První přání je přání na Den otců pro mého tatínka. Taťka miluje auta, a proto jsem se rozhodla použít papír z kolekce Monsieur, ten na kterém jsou různé obrázky. Tento papír spolu s papírem z kolekce Celebration se opakují na všech třech přáníčkách.Vystřihla jsem tedy obrázek auta, podlepila modrým papírem a vzorovaným papírem, několikrát omotala provázkem, a potom už jen přidala nápis a nalepila na vytvořený základ. Nakonec jsem se rozhodla přidat ještě pár teček tekutých perel.
P.S.: Tatínek byl nadšený, když mu přáníčko přišlo :)



Druhé přání je letní, námořnické a je určeno třeba pro někoho kdo se chystá na nějakou dalekou cestu.Tentokrát jsem z papíru Monsiuer vystřihla maják, podlepila papíry a omotala provázkem. Přidala jsem námořnickou svorku a dřevěná písmenka, která jsem nabarvila barvami Ecoline.



Třetí přání je určeno spíše pro ženu. Z papíru Monsiuer jsem vystřihla ptáčka. Použila jsem proužky, které mi zbyly po předchozích dvou přání, nalepila jsem je na základ, doplnila třešňovými kvítky, přidala nápis, pár cákanců bílou a modrou Ecoline a nakonec tekuté perly.

Z jednoho vzorované papíru tak vznikla tři přání, zkuste to taky a pochlubte se, kolik přání zvládnete z jednoho papíru vytvořit vy! :) Ale hlavně, nezapomeňte na naši modrou soutěž, šance na výhru je totiž veliká!

Děkuji za návštěvu

Komentáře