Mixed media warriors- theme MOVIE

Je tu začátek další měsíce a s ním i nová challenge na blogu Mixed media warriors. Tentokrát je téma: Inspirováno filmem.
There is new month and with it new challenge on Mixed media warriors blog. This time is theme: Inspired by movie.

Já jsem vytvořila ATC kartičky.
I made ATCs.


Rozhodla jsem se pro černobílou kombinaci.
I decided for black and white combination.

Použila jsem obrázek Audrey Hepburn, kterou jsem si vytiskla na tiskárně, protože ona je podle mě jedna z ikon filmu.
I used Audrey Hepburn picture, printed on printer, because I think she is one of the icons of film.


Na výměnu mám ještě 4 kartičky, takže pokud byste měli zájem, pište.
I have 4 cards to swap,so if you are interested, let me know.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


Komentáře

  1. ahoj, ak ešte máš, rada vymením....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem koukala na tve karticky... uzasne,moc rada vymenim :)

      Vymazat
    2. Miska ja už som ti poslala movie kartičku, ze? Trocha mam v tom chaos :)

      Vymazat
    3. Miska ja už som ti poslala movie kartičku, ze? Trocha mam v tom chaos :)

      Vymazat
    4. Ano, ano, mám jí doma :) Já budu balíček posílat tento týden :)

      Vymazat

Okomentovat