Mixedmedia scrapbook page Summer- videotutorial

S další nedělí jsem tu s dalším videem. 
Tentokrát jsem si pro Vás připravila mixedmedia stránku, na kterou jsem použila naše fotky z nejlepší dovolené, co jsme zažili :)





Použitý materiál:

Papíry- vystačíte si i se zbytečky z kolekcí- já použila UHK Gallery
Heavy Gesso bílé- pro podklad pod spreje
3D Matte gel- tentokrát jen na dozdobení 
Texturovací pasta
Špachtle
Oboustranná lepící páska
Ecoline barvy- míchám s vodou do malých rozprašovačů a vytvářím tak vlastní spreje :)
Razítko- kdysi koupené ve scrap bazárku
Archival Ink- černý
Šablona písmo- také koupená v bazárku
Písmena Tim Holtz ( děkuju Alono :) )
chipboard
černá tuš
bílý papír pro podložení fotek

A zde už video:


Chtěla bych Vám moc poděkovat za podporu! :) Jste skvělé a já děkuji za veškeré komentáře :)
P.S.: první video má 400 shlédnutí za týden a to jen díky Vám!

Komentáře

  1. Krásná práce! Nikdy jsem mixed media nezkoušela, ale strašně mě to láká. Takto na videu ve Tvém podání to vypadá TAK jednoduše! Jen jsem si při každém dalším produktu k cákání, sprejování, razítkování...říkala "Už dost, stačí, už je to dokonalý...." Ale ona každá ta věc tam dokonale sedí! Klobouk dolů. Těším se na další videjko :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Video dokonalé, stranka naprosto super! Ja proste obdivuji jak pouzivas kazdy odstrizek a kousek co zbyl a pak to vypada bajecne. Krasna prace! Tesim se na dalsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já prostě ráda spotřebovávám zbytky :D

      Vymazat
  3. Míšo, další super video. Už se těším na další.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné video, jsi skvělá, že nám lajkům srozumitelně ukážeš mixed medio. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Super. Představ si, koukali jsme všichni, celá rodina včetně manžela a dětí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda,jak jsi to dokazala,ze koukali s tebou? :)

      Vymazat
    2. Řekla jsem manželovi, ať se podívá, jak se ti povedlo přáníčkové video, jak je hezky rychlé, v tempu a pěkná hudba. Tak se díval, zaujala ho ta technika. Pak jsem si pustila druhé video, tak koukal taky a přišly děti a koukaly s námi. No a dcera si pak nechala pustit znovu to přáníčkové. :-)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Jééé, tak to je paráda, kouká celá rodina :D

      Vymazat
  6. fakt nádhera. Neměla jsem možnost MM zkusit, ale budu to muset napravit co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě doporučuji vyzkoušet a trošku se umazat :)

      Vymazat
  7. Míšo, video je naprosto úžasné!!! A stránka ještě víc!!! jsi mooooc šikovná :-)) Těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc Ti děkuji! :) jsem ráda, že se video líbí, nakopává mě to točit další :)

      Vymazat
  8. Míšo, to je luxus, pusu jsem zavřela snad až na konci :-) Těším se na další video ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat