PaperoAmo simple kit listopad- část druhá

Jak jsem psala v předchozím příspěvku, fotek z jedné neděle jsme měli spoustu :) A aby v albu nebyla pořád jen Lajka :) , tak jsem chtěla udělat i stránku, kde budu já s Honzou.
Jednoduše jsem chtěla udělat obrácený kruh, vyšít lístečky kolem kruhu..jenže nastal kámen úrazu... nebyla jsem schopná nakreslit stejné lístečky jako na první stránce.


Tak jsem se rozhodla udělat lístečky jiné. Trvalo mi 3 večery je vyšít, ale s výsledkem jsem velmi spokojená :)


Použila jsem stejný kit jako na druhé stránce, aby mi to v albu ladilo.


Velmi jednoduché zdobení, jen nápisy a enamelky.


Tentokrát jsem vyšívala třemi barvami, místo jedné jako u předchozí stránky.


Tak co myslíte? Povedlo se? :)
Děkuji za návštěvu.





Komentáře

  1. 100% se povedlo :-) krásna stránka asi sa nechám inšpirovať ;-) ja to vyšívanie mám tak rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a budu ráda, když se pochlubíš výsledkem :)

      Vymazat

Okomentovat