Kurz PaperoAmo s Kasiou 17/10/2015

Tento příspěvek musím psát hned po kurzu, protože jsem opět nadšená z dalšího setkání s Kasiou a jejím uměním.
Díky holky z PA, že jste Kasiu opět dovezly k nám :)


V zápalu tvoření mám pouze jednu fotku Kasii a překladatelky Aničky, a ta je navíc rozmazaná...ale co :)



Jako první jsme dostaly tento nádherný balíček materiálu a začaly jsme zdobit desky svého art journalu. Povšimněte si úžasného hrníčku od PA :)


Na ten svůj ještě doplním nápis na přední stranu, ale alespoň pro představu, jak to dopadlo :)



Potom jsme si vytvořili první dvoustranu, která prostě musela být v mé fialové :)




S Mončou jsme si skočili na oběd a hned potom jsme se vrhly na druhý kurz. Seděly jsme hnedka vepředu, takže jsme měly vše z první ruky :)


Druhý balíček byl ještě bohatší, v průběhu nám Kasia ještě rozdala kytičky a knoflíčky.


A úkol, který nám zadala nebyl zrovna jednoduchý :) Každá jsme si vylosovaly jednu otázku a dostaly jednu ženu z časopisu a na základě toho jsme tvořily.



A toto je můj výsledek. Barvy na mě velmi neobvyklé, ale jsem naprosto spokojená, mnohem víc, než s první stranou :)

Kurz byl prostě jednoduše dokonalý a bezchybný! Moc ráda jsem všechny viděla a navíc tvořit s Kasiou je neuvěřitelně inspirující a nabíjející.

Děkuji!

P.S.: Obšírnější povídání bude určitě na blogu PaperoAmo :)


Komentáře

  1. Och, nádhera!! Krásna tvorba, to bol určite skvelý deň! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je úžasné. Závidím všem kteří se účastnily. Jinak sis vytvořila krásné první stránky

    OdpovědětVymazat
  3. nechápu, že je možné něco tak úžasného vytvořit! krásné, Míšo!!

    OdpovědětVymazat
  4. Oh my, these are truly works of art. I wished i could have joined you in that class. I can't wait to see more of your pages.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :) two new pages are on this blog already :) so,take a look :)

      Vymazat

Okomentovat