Cardabilities Sketch #122

Včera před hokejem jsem stihla ještě jedno přání pro Cardabilities. Věděla jsem, že chci svatební přání a že použiju chipboard od Scrapiniec, který mi přišel v balíčku od Jitky :)
I made one card for Cardabilities, yesterday before hockey match. It´s wedding card, and I used chipboard from Scrapiniec.

Sketch #122


Moje přání
My card



Přání je v kombinaci bílé, fialové, stříbrné a mint barvy. Mě se tato kombinace moc líbí a co Vám?
Card is made in combination of white, purple, silver and mint color. Do you like this combination?



Použila jsem krásný papír od GaleriaPapieru, gesso, chipboard, který jsem nabarvila na stříbrno, spoustu kytiček, nápis od PaperoAmo, tuž a perličky. Cákance jsou opět fixami z Kiku, stejně jako jsem jimi nabarvila mint růžičky :)
I used beautiful paper from GaleriaPapieru, gesso, chipboard(painted on silver), lots of flowers, sentiment from PaperoAmo, ink and pearls. Color drops and mint flowers are made by local colour pens.


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

MS Design

P.S.: Užijte si dnešní mezinárodní den scrapbooku.
Enjoy today international scrapbook day.

Edit: 
Vytvořila jsem nakonec ještě jedno menší přání ze zbytečků na stole.
Finally, I made one more card from scraps on my table.



Je to přání pro Katy scrap challenge.
It´s a card for Katy scrap challenge.




Použila jsem šablonu od Kety, do gessa dala trochu zelené barvy a vytvořila si trávu. Na ní jsem umístila kytičky, doplnila provázkem, cákanci, nápisem a podlepila zbytkem papíru z předchozího přání.


MS Design

Komentáře

  1. Míšo, tak to je perfektní - barvy, ozdoby, kytičky - prostě všechno. Úžasné, krásné!!! Hezký mezinárodní den scrapbookingu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, jemné a elegantní. Skvělé barvy na svatbu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, také si myslím, že je akorát na svatbu :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné! A nejvíc se mi líbí to druhé pro Katy.

    OdpovědětVymazat
  4. Your card is so pretty! Love the sweet flowers lol Thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná přáníčka, miluji fialovou a kytičky. Jsou úžasná

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, díky za účast. Ani nevím, které se mi líbí více. Obě mají něco do sebe, obě jsou moc krásná. A ty papíry.. ano, máš pravdu.. jsou dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná přání, krásně sladěná, zkrátka super !

    OdpovědětVymazat
  8. really a wonderful work! Thanks for joining in at Cardabilities.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat