Můj první videokurz

A je to tady! :)
Včera večer byl oficiálně spuštěn můj první videokurz, který nese název Cardmaking- přáníčka pro každou příležitost.
Na kurz se můžete podívat na těchto stránkách: Kurzy pro radost. Na stránce je více kurzů, které si můžete pustit, myslím, že spousta jich je zajímavých :)

Moje kurzy jsou přáníčka spíše pro začátečníky ale třeba i ostřílené scrapařky a přáníčkářky :) budou kurzy bavit.
První díly jsou zdarma, tak neváhejte a podívejte se, já budu moc ráda za veškerou zpětnou vazbu.
A v těchto prvních třech dílech se naučíte tato 3 přáníčka:

                                                                      Svatební přání
Nyní už vím, že dělat přání tón v tónu a v bílé barvě není to pravé ořechové pro natáčení .. takže mám poučení pro příště.

Přáníčko pro miminko

Přáníčko pro mladou slečnu nebo dívku


Budu moc ráda za všechny postřehy, které z videa budete mít :)
                                                                 

Komentáře