Můj pracovní kout v 1kk

Po přestěhování do Prahy jsme řešily rozmístění bytu, kam umístit můj pracovní kout, všechna papíry, a pomůcky a že toho není málo..  :)
Nakonec nás zachránila Ikea, kde jsem ulovila úžasný velký stůl, ke kterému je přímo přidělaná polička, kam se na výšku vejdou scrapbookové papíry, což je super :)
Takže stůl byl jasný, pod stůl se akorát vejde malá komoda se zásuvkami, u zdi mám komodu, která je přímo určená do koupelny, ale mě se víc hodí do pracovního koutu :D
A zde již fotky, abyste věděli o čem mluvím :)


                                                                 Můj pracovní kout


Sedím naproti přítelovi, který ale rychle uskočil aby nebyl na fotce :)


Na stole musím mít co nejvíc věcí, které používám, pokud je uklidím, tak je přestávám používat.. musím mít vše na očích.. využila jsem tedy otočné prkýnko z Ikei, na které jsem umístila plechovky, obalené washi páskou, kam se vejde spousta věcí :)



Zásuvky ve kterých mám stužky, především od Broučka a písmenka. Na zásuvkách knoflíčky, také od Broučka a smotané baker twine provázky.


Zásuvkový díl, je skvělý na drobnosti, které chci mít po ruce.


V prvním šuplíku mám všechna možná lepidla, 3D pásky, fixy, pastelky apod.


Ve druhém šuplíku mám razítkovací barvy a razítka.


Ve třetím šuplíku jsou razítka textová a písmenková, věci na horský emboss, kamínky, knoflíky a raznice.


Na vrchu poličky do koupelny mám rozřazovač papíru.. zepředu jednobarevné papíry, v druhé polovině mám barevné papíry- zbytečky, odřezky.. nahoře album, aby bylo pořád po ruce a sluchátka, když ráno vstávám dřív a koukám na tutoriály, abych nerušila spícího přítele :)


V poličce dál výseky, krajky, stuhy, knoflíky, kytičky a úplně dole vyřazené věci do bazárku :)


Polička ze strany, vpravo papíry, vlevo drobnosti a barvy, šablony, akrylové barvy a věci na výrobu deco clay kytiček.


Spodní poličky jsou obsazené již hotovými výrobky, pouze vpravo dole věci na malování.


Tak co vy na to? :)



Komentáře

  1. Nádhera :), ať se dobře pracuje :) Stánička

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, krása. Jak dokážeš z malého místa udělat takovou nádheru a mít vše po ruce. Já mám v mém koutku pernamentní nepořádek, když pak uklidím, nic nemohu najít :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat