Kytičky deco clay

Když jsem asi před rokem dostala od kamarádky Heleny obrázek kytiček z hmoty Deco clay, ihned mě to nadchlo. Chtěla jsem hned hmotu vyzkoušet. Poslala mi teda bílou, zelenou a žlutou hmotu na zkoušku.
Tady jsou moje první výrobky:




Protože hmota byla docela drahá a já neměla finance, nechala jsem toho a vrátila se zpátky k papíru.
Nyní se opět aspoň chvilkami budu vracet k deco clay, jelikož myslím, že jsem se již poučila a vím, co přesně bych ráda z této hmoty dělala.
Zde jsou moje nejnovější pokusy, které si myslím jsou zase o něco lepší než ty na začátku.





Děkuji, pokud jste došli až na konec :)

Komentáře

  1. A já nezvládla udělat pořádně ani ty malé kvítky, měla jsem je takové "unavené"... :-) U Tebe je vidět nejen posun, ale i že už víš, jak má vypadat výsledek. Ty dvě kytice v květináčkách jsou úžasné.
    A k jednomu z komentářů na FB - cenu máš podle mého naprosto OK, osobně si myslím, že ani tahle cena neodráží tu hodnotu materiálu a především práce. Pokud to někomu přijde moc, ať nekupuje, ale zajímalo by mě, jak by to ocenil...

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo,opravdu nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. díky za pochvaly :)
    k té ceně: v Americe se takovéto květináče prodávají v řádech tisíců, ale to zatím v čechách není možné.. spousta lidí hmotu nezná, neví kolik stojí, kolik je za tím práce atd.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat