Baculky a móda

Jedním z mých koníčků byla od malička móda, milovala jsem navrhování oblečení, bot.. kreslila jsem si do sešitů, místo abych ve škole poslouchala výuku. Podle toho taky vypadalo moje vysvědčení na střední škole :)
Od mala jsem ráda kreslila, celou základní a střední školu jsem navštěvovala ZUŠ, a nakonec jsem se rozhodla dělat přijímačky na VŠ na umělecký obor, kde požadovali domácí práce.Malovala jsem je tam pod vedením Filipa Dvorského. Ale o tom jindy :) (Třeba Vám ukážu i moje výkresy :) )

Protože jsem nakonec vystudovala textilní návrhářství a móda mě provází celý život, chtěla jsem se ucházet o místo v redakci jedné skvělé stránky checkczechfashion.cz . Protože toho mám ale hodně zkušební článek jsem nakonec neodeslala.. Nabízím ho tedy Vám k přečtení a posouzení :)

Článek se měl věnovat baculkám.. jelikož jsem sama holka krev a mléko, vyfotila jsem 3 outfity, o kterých si myslím, že by baculkám mohly slušet a dokonce jsem je vyfotila na sobě.. Těch póz si nevšímejte, ráda před foťákem blbnu :)

Dlouho jsem si myslela, že dlouhé sukně nejsou pro mě. Moc jsem nevyrostla a říkala jsem si, že budu vypadat ještě menší než jsem. Ale momentálně je tahle sukně moje favoritka, je z příjemného materiálu, lehounká a je v ní skvěle i v takových vedrech jako jsou nyní. K tomu jednobarevné tričko,kytičku do vlasů a baleríny a můžu do města :)

Tuniky miluji, tuhle mi asi před týdnem vybral přítel, moc se mu líbila :) Přepásala jsem si jí pod prsy, abych zakryla bříško, vzala si legíny a je to :)

Pokud se stane, že se v létě ochladí a nebude to na slunění, mám ráda džíny a miluji pokrývky hlavy, hlavně bekovky jsou moje :) Takhle bych se oblékla i na večerní letní kino, pokud by nebyly tropy :)

A jak jste na tom s oblékáním vy? Sledujete módní trendy nebo nosíte to, v čem je vám příjemně a pohodlně? Napište mi do komentářů :)



Komentáře